Please login or register. Welcome to the Studio, guest!


Quick Links:


newBookmarkLockedFalling

Team Studio

Team Studio Avatar

******
Administrator

120


June 2005
Really? Seriously? We've amassed -that- many posts?


I just wanna say thanks to all of you guys. :) You don't know how much this means to the staff of the Studio to see it still alive. When Joe originally sat down with an idea to create a design forum to replace Popoweb Productions, he never expected this to be the result. When Chris joined the team early in production, he never foresaw this results.


Time has continued to go on and on and the Studio has continued to grow more and more into a great community. There have been some hiccups in the past, but it all came to show what Studio Zero is and to build this community.


Once again, from all the staff, current and former, we want to say thank you for helping Studio Zero become what it is today.


P.S. I have been handed a note that mentions something about a "v3" and the words "in production"? Hmm... well, it is probably just someone trying to mess with my head. Maybe they forgot a "not" in there?

Andrew McGivery

Andrew McGivery Avatar
Formerly Fredy

******
Legendary Studio Member

5,742


September 2005
lol@former staff.

GO FORMERS!
k

Josh

Josh Avatar
Where were you when Reach fell?

******
Legendary Studio Member

4,806


May 2008
Lame

Zac

Zac Avatar

****
Senior Member

430


January 2008
Gratz SZ! :)

Chris

Chris Avatar

******
Head Coder

19,519


June 2005
Andrew McGivery Avatar
lol@former staff.

GO FORMERS!


Yeah formers!... wait, that's not right. >.<

Eric

Eric Avatar



1,442


November 2005
You're welcome.

Benjamin

Benjamin Avatar
#YOCO... You only color once.

******
Elite Mod

1,958


November 2006
WHOOOOOOOOOOOOO!
Lucifer Avatar
I'm gonna start dishing out internet beatings if people keep it up with this 4chan shit, I swear.





newfieldgrafix
Guest
I have to say it's been great. I've enjoyed my time here, this place really does support the "Community" aspect of the Internet. To say Studio Zero has hit this epic milestone and will continue to grow gives me great pleasure, and a warmth (but that could just be the heater fan).

Speaking as a member, I can say you guys have been great, welcoming and all round a pleasure to talk to.

I look forward to the next 100,000 (I'm sure it won't be long), so before I turn this into an essay; I'll end with:

"'Grats, Thanks and Peace Out!"

Neversoft

Neversoft Avatar

***
Dedicated Member

192


July 2006
i cant really say that my 148 posts helped a whole lot, but congrats SZ :D
Jesus christ, I've been here 3 years :o (Oh lawd, its 4 now)

LOL ITS 6 AND A HALF NOW

newfieldgrafix
Guest
Neversoft Avatar
i cant really say that my 148 posts helped a whole lot, but congrats SZ :D


Of course they did!
If it wasn't for you, we'd still be on 99,852 posts!

Xylish

Xylish Avatar

******
Ghost Admin

1,895


June 2005
Yay former staff! :D

@zell
We aien't your friendly community for nothin! ;)

(See Quick reply footer in v1 for those who dunno what I'm talkin about)
Ex-admin, designer and founder of Studio Zero. Currently working as a Dentist :)

Lucifer

Lucifer Avatar

*******
Mythical Studio Member

Eunuch
5,665


August 2005
Andrew McGivery Avatar
lol@former staff.

GO FORMERS!


*high five*

Simie

Simie Avatar

******
ProScripter

1,048


May 2006
psssh took long enough :P


congrats.

Chris

Chris Avatar

******
Head Coder

19,519


June 2005
Neversoft Avatar
i cant really say that my 148 posts helped a whole lot, but congrats SZ :D


148 puts you in the top 5% of SZ's posters. :P That's a plenty big contribution if you ask me.

Arucard

Arucard Avatar
I am the shadow, and the smoke in your eyes, I am the ghost, that hides in the night

******
Legendary Studio Member

2,005


September 2006
Woot Congrats Studio :)

newBookmarkLockedFalling